پکیج سردخانه ای Coldstore Package

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
11.jpg
ظهور تکنولوژی های جدید از جمله سیستم های برودتی در سردخانه ها تحول بزرگی در صنایع غذایی و دارویی ایجاد نموده است بطوریکه با عدم بهره گیری از این سیستم ها مدت زمان نگه داری از این محصولات به حداقل زمان ممکن کاهش پیدا می کند.
سردخانه ها در طرح ها و اندازه های مختلف با توجه به کارایی خاصی ساخته و طراحی می شوند که از آن جمله می توان به سردخانه های بالای صفر و پایین صفر اشاره نمود.
22.jpg

با توجه به پیشرفت و نیاز شرکت ها به انبارهای بزرگ جهت قراردادن محصولات  سردخانه ای و مواد اولیه خود نیاز به دستگاه هایی جهت جابه جایی بیشتر از پیش احساس می شود. نمونه ای از این تجهیزات دستگاه های ریچتراک هستند که توانایی کارکردن در درون و بیرون انبار را دارند.
این دستگاه ها قابلیت های زیادی در کارخانه ها و انبار ها دارند و از کارایی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

index.jpg

ریچتراک ها نوع خاصی از ماشین های گروه لجستیکی و انبار داری هستند که در فضاهای باریک انبار و میان قفسه ها و جاهایی که لیفتراک ها قابلیت کارکردن را ندارند می توانند به جابه جایی پالت ها بپردازند. آن ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای دو بازوی بیرونی می باشندکه توانایی جمع شدن به داخل دستگاه را دارند. این ریچتراک های برقی به واسطه قابلیت بالابردن پالت ها تا ارتفاع 14 متر دارای طراحی منحصر به فردی هستند که شرکت یونگ هاینریش آلمان به عنوان اولین طراح و تولید کننده این دستگاه در جهان شناخته می شود.
کارکردن این ریچتراک های برقی در داخل سردخانه ها همیشه چالشی بزرگ برای شرکت های سازنده ایجاد کرده است وتکنولوژی بالایی را نیز می طلبد.

44.jpg

شرکت یونگ هاینریش آلمان با توجه به زمینه تخصصی 60 ساله خود در طراحی دستگاه های برقی و نیاز روز افزون بازار به دستگاه های لجستیکی و انبارداری اقدام به تولید و نصب پکیج های سردخانه ای بر روی دستگاه های خود کرده است که این دستگاه ها دارای ویژگی های بسیار خاصی می باشند.

ویژگی های قسمت های مختلف دستگاه های دارای سیستم پکیج سردخانه ای

دستگاه های استاکر برقی و پالت تراک برقی در سردخانه:

در این قسمت به بررسی نحوه تجهیز استاکر برقی و پالت تراک برقی در سردخانه ها  تا دمای 28- درجه سانتیگراد می پردازیم.

سوئیچ ها و دکمه ها:

این دستگاه ها  برای محافظت بهینه در برابر رطوبت به کلیدها و دکمه هایی با IP 65 مجهز هستند.

111.jpg

فنرهای بازوی دسته حرکتی (Tiller  ):

فنر های بازویی مکانیکی دسته حرکتی (Tiller  ) عملکرد درست و مطلوب را در وضعیت و حالت عمودی در شرایط دمایی منفی به بهترین حالت ممکن تضمین می کند.

222.jpg

پیچ و مهره و اکسل:

 پیچ ها و اکسل ها در قسمت بار از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند تا عملکرد مطلوب را حتی در رطوبت بالای سردخانه ها تضمین کنند.
این روند هزینه های تعمیرات و نگه داری دستگاه های استاکر و پالت تراک برقی را در حالت شرایط دمای منفی سردخانه ای به شدت کاهش می دهد.

33.jpg

روغن سردخانه:

 برای رولرهای دکل از گریس سردخانه استفاده می شود.  حتی در دماهای بسیار سرد نیز خاصیت روان کنندگی خود را حفظ می کند.

44.jpg

روغن هیدرولیک و گیربکس:

با توجه به تاثیر تغییرات دمایی در ویسکوزیته روغن ها جهت عملکرد درست و مطلوب دستگاه های پالت تراک و استاکر برقی،  در شرایط سردخانه ای و دماهای بسیار پایین از روغن های هیدرولیک و گیربکس ویژه ی متناسب با دمای مربوطه استفاده می شود که عملکرد قابل اعتماد دستگاه ها را در دماهای بسیار پایین تضمین می کنند.
لازم به ذکر است در صورت عدم استفاده از روغن های مخصوص شرایط سردخانه ای عملکرد دستگاه به مرور زمان به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و احتمال آسیب به دستگاه و وقوع هزینه های گزاف ناخواسته تعمیراتی بوجود می آید.
55.jpg

کابل ها:

 کابل های مقاوم در برابر دما، عملکرد مطلوب دستگاه های استاکر و پالت تراک برقی در شرایط سردخانه ای و دماهای پایین را تضمین می کنند.

66.jpg

شبکه فلزی:

 شبکه فلزی به جای صفحه محافظ پلاستیکی از دید محدود به دلیل تراکم جلوگیری می کند.
 در دستگاه های استاکر برقی سردخانه ای بجای استفاده از طلق پلاستیکی که به دلیل تردد در داخل و خارج سردخانه سبب ایجاد بخار بر روی آن می شود از شبکه فلزی جهت جلوگیری از کاهش دید اپراتور استفاده می شود.
77.jpg

مهر و موم لبه دوبل (DOUBLE LIP SEAL) :

 مهر و موم لبه دوبل دارای دو لبه لاستیکی است و بنابراین اثر آب بندی بالاتری را در برابر مایعات و گازها برای همه بلبرینگ های غلتکی واقع در نقاط مختلف یاتاقان دستگاه ها ارائه می دهد.

88.jpg

دستگاه ریچتراک برقی در سردخانه:

662.jpg
55.png

همانند دستگاه استاکر برقی و پالت تراک برقی، دستگاه های ریچتراک برقی نیز به تعدادی ویژگی مجهز هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در سردخانه‌هایی با دمای منفی ۲۸ درجه سانتی‌گراد کار کنند. این امکانات با پکیج سردخانه ارائه شده است.

در تجهیزات و دستگاه های مجهز به سیستم پکیج سردخانه ای تمام بلبرینگ ها و اجزا از جنس فولاد سخت با ترکیب شیمیایی کاملا خاص  و جهت کار کردن در دماهای پایین و منفی ساخته شده اند تا توانایی کارکردن در این محیط و سرما را داشته باشند.
772.jpg

مواد و رنگ کاری

محافظ بالای سر اپراتور/ شاسی/ قاب صندلی/ نگه دارنده دکل و دکل

مواد:
انتخاب و فرآوری مواد اولیه مورد استفاده در ساخت دستگاه های ما در مورد عملیات سردخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمامی اقلام از جنس فولاد سخت و تمامی بلبرینگ ها از جنس فولاد با خواص نسبتا همگن ساخته شده اند.
اجزای مختلف دستگاه ریچتراک برقی از فولاد کشته شده یا killed steel (فولادی که به لطف افزودنی های آلیاژی، از تشکیل حباب های گاز در هنگام جامد شدن فلز مایع جلوگیری می کند) ساخته شده است. این امر یک بافت همگن بدون حفره و استحکام بالاتر را تضمین می کند. عناصر نگهدارنده از فولاد کاملاً کشته شده ساخته شده اند.
991.jpg

بتونه کاری:

با توجه به بتونه کاری قسمت های بدنه لایه زیرین رنگ دستگاه دارای پوشش سخت می شود که در برابر خوردگی باعث محافظت بیشتری از بدنه می شود، زیرا از نفوذ خورنده رنگ بدنه در صورت خراشیدگی ناشی از استفاده جلوگیری می کند.
علاوه بر این، بتونه به عنوان جبران کننده چسبندگی برای رفتار انبساط متفاوت رنگ و زیرلایه هنگام قرار گرفتن در معرض نوسانات دمایی بالا عمل می کند.
بطور کلی در این نوع دستگاه ها قطعات بدنه دستگاه بتونه کاری شده و از تکنولوژی سند پلاست جهت جلوگیری از زنگ زدگی دکل ها، خوردگی رنگ بدنه دستگاه و حفاظت شاسی در برابر رطوبت و خراش در شرایط شردخانه ای و دماهای پایین استفاده شده است.
10101.jpg

دکل دستگاه:

دستگاه جهت افزایش ایمنی در دماهای منفی سردخانه از فولاد با کربن پایین ساخته شده است که این نوع فولاد به عنوان فولاد نرم در صنایع کاربرد دارد.
با استفاده از سیستم های آب بندی درجه بالا از ورود آلودگی به سیستم و خارج شدن روغن جلوگیری می شود.
در قسمت ساید شیفت دستگاه جهت جلوگیری از یخ زدگی های جزئی در زمان استفاده طولانی مدت در سردخانه از گردگیر های مخصوص استفاده شده است.
در دستگاه های مجهز به پکیج سردخانه ای از فولاد با کربن پایین جهت افزایش ایمنی در دماهای پایین و از تکنولوژی سندپلاست جهت جلوگیری از زنگ زدگی دکل ها استفاده شده است.

فولاد کم کربن: یکی از رایج ترین انواع فولاد بوده که کمتر در معرض خوردگی قرار گرفته و به عنوان فولاد نرم شناخته می شود.

881.jpg

شلنگ و قرقره ها:

در شرایط سردخانه و دماهای بسیار پایین از شلنگ های پلاستیکی درجه یک و با کیفیت ساخت بسیار بالا برای خطوط انتقال روغن هیدرولیک دکل استفاده می گردد و همچنین در قسمت قرقره های دکل با افزایش تعداد پره ها در قرقره های ذکر شده منجبر به افزایش تحمل نیروی بیشتر در قرقره های دکل می گردد که از خراب شدن سریع و بروز هزینه های احتمالی تعمیرات جلوگیری کرده و از خارج شدن دستگاه ریچتراک برقی از مدار کاری جلوگیری می نماید.

10.jpg
1515.jpg
16.jpg
17.jpg
1818-.jpg
9.jpg

هیدرولیک، گیربکس و روان کننده ها:

برای سیستم هیدرولیک از روغن مخصوص و متناسب با شرایط سردخانه ای و دماهای پایین استفاده می شود تا ویسکوزیته و لزجت مطلوب را در پایین ترین دما تضمین کند و برای قسمت گیربکس ریچتراک برقی از مخلوط روغن استفاده می شود که به طور ایده آل با دمای محیط سازگار است.
درجه بالای رسانایی الکتریکی روغن مانع از بار استاتیکی در سیستم هیدرولیک می شود که می تواند از طریق سرمای خشک ایجاد شود.
در ریچتراک برقی با شرایط سردخانه ای سطح مقطع کل سیستم هیدرولیک افزایش یافته که باعث کاهش افت فشار دردماهای پایین و شرایط سردخانه ای می شود.

برق / الکترونیک:

وقتی صحبت از برق/الکترونیک به میان می آید، حداکثر ایمنی عملیاتی بسیار مهم است. بنابراین عناصر زیر به طور استاندارد در تمام دستگاه ها نصب می شوند:

کنترلر:

با توجه به اینکه کنترلر و بردهای دستگاه های برقی از جمله قسمت های مهم، کلیدی و گران قیمت در دستگاه ها می باشند و احتمال آسیب پذیری در هنگام استفاده دستگاه ها در دماهای پایین و زیر صفر وجود دارد، جهت افزایش ایمنی و جلوگیری از آسیب قطعات کنترلی در ریچتراک برقی در هنگام ساخت از غشاء گورتکس استفاده می گردد و کل سیستم مجهز به IP65 گردیده که از احتمال نفوذ سرما و رطوبت به قطعات ذکر شده جلوگیری می نماید.

سیستم پلاگین:

تمامی کانکتور های استفاده شده در سیستم الکترونیک دستگاه های ریچتراک برقی سردخانه ای دارای سیستم قفل بوده و همگی مجهز به رتبه حفاظتی IP65 بوده تا در برابر نفوذ سرما و رطوبت در سیستم سردخانه ای و دماهای پایین محافظت شوند.

حسگرها:

در این نوع دستگاه ها از دسته حرکتی Multi pilot  که به IP65  مجهز شده است و جهت استفاده راحت تر اپراتور که در مقابل ورود رطوبت و تمامی آلودگی ها ایزوله شده است استفاده می شود.

در این نوع سیستم تمامی اعمال هیدرولیکی از جمله بالا پایین رفتن رکل، جلو و عقب رفتن دکل و شیب دکی توسط یک اهرم صورت میگیرد که استفاده از هر نوع سوئیچ و یا کلید دیگر را به حداقل خود می رساند که از بروز خطای های خوردگی و تاثیر رطوبت بر روی سوئیچ ها جلوگیری می کند.
181818.jpg

کابین سردخانه ای:

برای استفاده طولانی تر در سردخانه، کابین سردخانه مخصوص راحتی بیشتری را برای اپراتور فراهم می کند .این کابین به اپراتور اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری بدون وقفه در سردخانه بهره وری داشته باشد .در کابین دستگاه های مجهز به سیستم سردخانه ای از طراحی مبتکرانه و ویژگی های ارگونومیک در داخل و خارج دستگاه استفاده شده است که باعث دید بهتر و حداکثر راحتی اپراتور دستگاه می شود و همچنین با بکارگیری از روشنایی داخلی نور عملیاتی عالی در اختیار اپراتور قرار می گیرد.

99-.jpg
100-.jpg

بیایید به برخی از ویژگی ها نگاه کنیم:

سیستم گرمایش:

در کابین دستگاه های سردخانه ای دو واحد گرمایش بکار گرفته شده است که  محیط کاری دلپذیری را تضمین می کنند. در این کابین ها دما را می توان به طور جداگانه برای ناحیه پا و سر تنظیم کرد.گرمایش داخل کابین از طریق یک ترموستات 4 مرحله ای قابل تنظیم کنترل می شود که توانایی ثابت نگه داشتن دمای داخل کابین جهت راحتی اپراتور را داراست.

هوای تازه فیلتر شده از طریق بخاری در درب دستگاه به داخل دستگاه منتقل می شود و مجاری عبور هوا روی پنجره درب از بخار جلوگیری می کند.

بخاری دوم در سقف، گرما را از طریق نازل تخلیه قابل تنظیم به قسمت فوقانی کابین و در امتداد پنجره ها هدایت می کند.
15-.jpg
14-.jpg

درب کابین:

درب کابین در دستگاه های ریچتراک برقی سردخانه ای به سمت بیرون باز می شود و ارتفاع کم پله ها که باعث ورود و خروج راحت اپراتور می شود.

17-.jpg
16-.jpg

صندلی کابین اپراتور:

کابین اپراتور مجهز به صندلی و سیستم گرمایش از جنس مرغوب می باشد که جهت کارکردن تا دمای 30- درجه سانتی گراد طراحی گردیده است. این صندلی از چرم طبیعی گاو ساخته شده است و دارای گرمایش سه مرحله ای با کنترل ترموستاتیک برای کوسن صندلی و تکیه گاه است  و همچنین کلید گرمایش صندلی در زیر صندلی قرار گرفته است و نیاز به پنل اضافی نمی باشد.

33-.jpg
32-1.jpg

روکش‌های پلاستیکی:

روکش‌های پلاستیکی جای پا و تکیه‌گاه برای استفاده در سردخانه‌ها ایده‌آل هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را به سرعت و به راحتی پاک کرد، حتی اگر تراکم شدید وجود داشته باشد.

34-.jpg

کنترل های ارگونومیک - همه موارد تحت کنترل:

عملکرد ایمن و ساده تمام اجزای الکتریکی ( چراغ ها، برف پاکن های جلو، گرمایش پنجره، محدوده دما، چرخه کار گرمایش) در یک واحد کنترل کاملا ساختار یافته قرار دارند.

37-.jpg

ایمنی راحتی :

در دستگاه های مجهز به کابین سردخانه ای یک دریچه سقفی جهت خروج سریع و آسان اپراتور از کابین  در مواقع اظطراری فراهم شده است.

در قسمت پایین کابین یک گارد محافظ برخورد تعبیه شده است که از دستگاه و کابین به یک اندازه محافظت می کند و همچنین به عنوان یک کمکی برای اپراتور عمل می کند.
39.jpg
38-.jpg

پنجره های کابین:

در کابین دستگاه از پنجره های بزرگ و ضد خش از جنس پلی کربنات جهت زاویه دید مناسب و ایمنی بیشتر اپراتور که قابلیت اسکن بارکد محصولات از طریق پنجره ها را دارند، برف پاکن جلو و عقب، برف پاکن شیشه ای دستی، پنجره های سقف پلی کربنات بدون میله های افقی استفاده شده است.

41-1.jpg
40-.jpg
42-.jpg

گارد محافظ اپراتور:

برای محافظت از اپراتور در برابر سقوط یخ، فاصله نزدیک بین انتهای پایه روی محافظ بالای سر ضروری است. برای این منظور یک توری محافظ اضافی به سقف وصل شده است.

43-.jpg

صفحه نمایش دستگاه:

در دستگاه های مجهز به سیستم پکیج سردخانه ای از نمایشگرهای با مقاومت بسیار بالا در مقابل سرما استفاده می شود  که تمامی اطلاعات صفحه نمایش در پایین ترین دماها ثابت مانده  ودارای ایمنی  IP65برای محافظت در مقابل آب و آلودگی می باشد.

در این نمایشگر ها در صورتیکه دما کمتر از 25- درجه سانتیگراد شود صفحه نمایش خاموش شده و با توجه به فعال سازی سیستم گرمایش صفحه نمایش و بازگشت دما به بالای 25- درجه صفحه نمایش مجددا روشن می شود.
44.jpg

  IP ایمنی:

IP: محافظت بین المللی
6: جلوگیری از گرد و غبار (غبار نباید نفوذ کند) ، کابل ها (قطر 1 میلیمتر و طول 100 میلیمتر) باید فاصله کافی از اجزای خطرناک داشته باشند.
5: درجه مقاومت در برابر پاشش آب

باتری ها در سردخانه:

وقتی در مورد باتری صحبت می کنیم، مهم است که بین باتری های سرب اسید و باتری های لیتیوم یون تمایز قائل شویم. بیایید آنها را جداگانه بررسی کنیم:

45-.jpg

باتری های سرب اسیدی:

هنگامی که صحبت از استفاده از باتری های سرب اسید در سیستم های سردخانه می شود، استفاده از باتری با بالاترین ظرفیت ممکن برای جبران تلفات ظرفیت مربوط به دما بسیار مهم است. مثل همیشه در سردخانه ها، سرما و رطوبت عواملی هستند که بر این باتری ها نیز تاثیر می گذارند. بیایید به نکاتی که باید در نظر بگیریم نگاه کنیم:

در کاربردهای سردخانه، استفاده از بزرگترین باتری های ممکن رایج است. این به این دلیل است که باتری ها در هر دمای زیر 20 درجه سانتیگراد ظرفیت خود را از دست می دهند، ، اما همچنین به این دلیل است که زمان خنک شدن باتری گرم به اندازه باتری بستگی دارد.
46-.jpg

شارژر ها و تکنولوژی شارژ:

باتری ها فقط باید در مناطقی با دمای معمولی اتاق (نه کمتر از 5+ درجه سانتیگراد) شارژ شوند.

فناوری شارژ تنظیم شده ضروری است. فقط شارژرهایی با ویژگی های شارژ IUI تنظیم شده و تنظیم دمای کنترل شده ولتاژ شارژ برای جلوگیری از شارژ ناکافی مناسب هستند.
47-.jpg

مدت زمان شارژ باتری:



دو روش برای شارژ باتری وجود دارد:


دستگاه به سمت ایستگاه شارژ در منطقه گرمتر هدایت می شود (خطر متراکم شدن)

دستگاه در منطقه انتقال باقی می ماند. باتری در آنجا تعویض شده و جداگانه به ایستگاه شارژ منتقل می شود پس از آن دستگاه می تواند به طور معمول به کار خود ادامه دهد زیرا هیچ تراکمی در ناحیه انتقال ایجاد نمی شود.
48-.jpg

سیستم پرکن آب باتری:

سیستم پر کردن اتوماتیک آکواماتیک نباید در سردخانه ها استفاده شود. سیستم و آب موجود در خطوط شلنگ ممکن است یخ بزند.

باتری های لیتیوم یون:

 برخلاف باتری‌های اسید سرب، باتری‌های لیتیوم یونی باید نسبتاً کوچک باشند تا بتوانند شارژ سریع را حتی در برنامه‌های سردخانه ممکن کنند.

بنابراین در مورد باتری های لیتیوم یونی شرایط مختلفی اعمال می شود:

49-1.png
50-.png
51-.png
52-.png

دستگاه های 24 ولتی با باتری های لیتیوم یون در برنامه های سردخانه:

 

دامنه استفاده گسترده در سردخانه ها تا -28 درجه سانتیگراد

بدون نیاز به پیکربندی گزینه باتری سردخانه با باتری های لیتیوم یونی

فقط در رابطه با باتری ماژول نوع IM2 یا IM3 امکان پذیر است

پارامترهای کاربردی (زمان های توقف، زمان خاموش شدن، و غیره) دستورالعمل های عملیاتی اعمال می شود

بدون هزینه اضافی

53.png

دستگاه های 48 ولت با باتری های لیتیوم یونی در برنامه های سردخانه:

 

با باتری های 48 ولت، همه چیز به همین سادگی نیست. برای حفظ عملکرد صحیح باتری، مهم است که دمای باتری از یک آستانه خاص پایین نیاید. در این مورد، تصمیم به استفاده از بخاری باتری گرفته شد.

گرمایش باتری با دمای 15 درجه سانتیگراد (فویل حرارتی زیر باتری)

 کنترل دمای خودکار هنگام رانندگی و شارژ (کنترل‌ها در اینجا به رنگ سبز نشان داده شده‌اند)

 در دمای سلول <= 5 درجه سانتیگراد، گرمایش باتری کاملاً خودکار روشن می شود.

 در دمای سلول >= 10 درجه سانتی گراد، گرمایش باتری به طور کامل به طور خودکار خاموش می شود.

خاموش شدن خودکار بخاری باتری در هنگام خاموش شدن دستگاه

جلوگیری از تخلیه عمیق از طریق خاموش شدن خودکار گرمایش

خود مصرفی حداکثر است 2% ظرفیت باتری در ساعت بسته به نوع دستگاه

دستورالعمل های استفاده از دستگاه ها در سردخانه:

  • دستگاه ها را نباید به مدت طولانی و حتی یک شب یا آخر هفته ها که از دستگاه استفاده نمی شود به صورت خاموش در سردخانه رها کرد.
 
  • لزوم تعبیه یک اتاق مخصوص بیرون از سردخانه جهت کارهای کوچکی همچون تعمیر و نگهداری دستگاه، تعویض باطری، شارژدستگاه و...
 
  • ایجاد تهویه مناسب در اتاقک شارژ دستگاه جهت جلوگیری از جمع شدن گازهای اسیدی حاصل از شارژ باطری
 
  • هزینه سرویس و نگه داری دستگاه های سردخانه ای همیشه بیشتر از دستگاه های معمولی می باشد و از این رو لازم است این دستگاه ها همیشه به موقع سرویس شوند تا از وقوع هزینه های بیشتر جلوگیری شود.
54-.jpg

بررسی سه حالت مختلف قرارگیری و کارکرد دستگاه در سردخانه ها :

حالت اول: عملیات متناوب با کارکرد کوتاه در سردخانه و فضای باز

ویژگی ها:

  •  هر سیکل کاری شامل کارکرد بین یک نقطه سردخانه و یک نقطه گرمتر است (بارگیری / تخلیه)
  • دمای متوسط سطح < 0 درجه سانتیگراد
  • زمانی که دستگاه از فضای سردخانه خارج می شود هوای روی دستگاه متراک شده و خیس می شود.
  • شیشه ها هر بار که دستگاه مکان خود را تغییر می دهد بخار می شود.

پیشنهادات:

  • سعی کنید از یخ زدگی رطوبت در دستگاه جلوگیری کنید از این رو حداکثر چند دقیقه در هر سیکل و چند دقیقه در سردخانه قرار بگیرد.
  • اگر از دستگاه استفاده نمی شود باید آن را خارج از سردخانه نگه داشت تا خشک شود.
  • در حالت ایده ال دستگاه باید دارای کابین با گرمایش شیشه باشد.
  • باطری را در محیط طبیعی شارژ کنید.

حالت دوم: کارکرد طولانی تر در سردخانه / کارکرد طولانی تر در محیط گرم تر

ویژگی ها:

  • دستگاه برای مدت زمان طولای فقط در سردخانه کار میکند، سپس در یک دوره طولانی تر در محیط گرمتر کار می کند.
  • زمانی که دستگاه از محیط سردخانه خارج می شود میعان ایجاد می شود.

پیشنهادات:

  • برای شروع در محیط سردخانه دستگاه باید کاملا خشک شود.
  • برای راحتی بیشتر اپراتور باید دستگاه به همراه کابین انتتخاب شود.
  • پنجره های کابین بخار می کند بنابراین باید مدت زمان کافی برای خشک شدن داده شود یا در غیر اینصورت از گرمکن استفاده گردد.
  • باطری دستگاه در دمای طبیعی محیط شارژ شود.

حالت سوم: کارکرد بطور دائم در سردخانه

ویژگی ها:

  • دستگاه عمدتا در محیط سردخانه در طول شیفت کار می کند.
  • زمانی که دستگاه از محیط سردخانه خارج می شود، تنها یکبار میعان ایجاد می شود.
  • در مدت زمانی که لاستیک ها خنک می شوند ممکن است چرخ ها صاف شوند ولی با این حال پس از یک دوره کوتاه دوباره شرایط عادی می شود.

پیشنهادات:

  • در زمان شروع شیفت کاری دستگاه باید کاملا خشک باشد.
  • در فواصل زمانی کوتاه دستگاه نباید در سردخانه خاموش شود.
  • دستگاه نباید برای مدت زمان 24 ساعت یا بیشتر در سردخانه خاموش بماند.
551.jpg