استاکر برقی دوبل یونگ هاینریش

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاکرهای برقی دوبل شرکت یونگ هاینریش آلمان با قابلیت حمل همزمان دو پالت:

این نوع استاکر برقی قابلیت جابجایی دو پالت را بصورت همزمان فراهم می کند که منجر به سطح فوق العاده ای از کارایی در داخل انبار می شود و به دلیل ابعاد بسیار کوچک دستگاه، این مدل از استاکر برقی برند یونگ هاینریش آلمان قابلیت مانور بسیار زیادی در سطح انبار را دارا می باشد و همچنین برای بارگیری و تخلیه کامیون ها بسیار مناسب است.

1.png

قرار گرفتن دو پالت بر روی یکدیگر - یک ایده هوشمند با تاثیر شگرف

قرار گرفتن دو پالت بر روی یکدیگر موقعیت دقیق دو پالت را روی هم بسیار ساده می کند.

با استفاده از این نوع استاکر برقی دوبل یونگ هاینریش پالت پایینی به گونه ای قرار می گیرد که وقتی پالت دوم اضافه می شود، هر دو پالت دقیقاً روی هم قرار گیرند و جهت قرارگیری دو پالت بر روی یکدیگر نیاز به توجه اپراتور جهت قرارگیری پالت دوم بر روی پالت اول نمی باشد و از نظر صرفه جویی در زمان و سرعت کارکرد و از نظر ایمنی این مدل از استاکر برقی بسیار کاربردی می باشد.

22.png

چیدمان و انبارش آسان با استفاده از استاکر برقی دوبل شرکت یونگ هاینریش آلمان:

  • در این نوع از استاکر برقی با توجه به قرار گیری سریع و دقیق دو پالت بر روی یکدیگر انبارش به سرعت و آسان امکان پذیر می گردد.
  • تسلط کامل اپراتور بر روی تمامی اعمال حرکتی و هیدرولیکی (بالا و پایین آمدن دکل) دستگاه با توجه به طراحی بی نظیر دسته حرکتی ارگونومیک دستگاه استاکر برقی
  • بلند کردن دقیق و ملایم بار توسط موتور هیدرولیک با سرعت کنترل شده انجام می شود.
  • استفاده از چرخ های کناری دستگاه که باعث پایداری بالای دستگاه استاکر برقی در هنگام پالت برداری و حرکت دستگاه می شود.
  • جهت پایداری بالا دستگاه استاکر برقی از پنج چرخ استفاده می شود: (چرخ حرکتی، چرخ ساپورت و چرخ بار) که سبب افزایش ایمنی دستگاه در تمامی سطوح شیب دار و سایر سطوح می شود.

ویژگی های موتور قدرتمند AC سه فاز:

در این نوع از استاکر های برقی از نسل چهارم موتورهای قدرتمند AC سه فاز با راندمان بالای 95 درصد که عملکرد ثابت و بالایی را ارائه می دهند و در عین حال هزینه های عملیاتی را پایین نگه می دارد استفاده می شود که ویژگی های موتور این نوع استاکر برقی به شرح ذیل می باشد:

  • کنترل هوشمند و تکنولوژی پیشرفته درایو و حرکتی دستگاه
  • سطوح راندمان بالا با مدیریت عالی انرژی در این موتور ها
  • شتاب قدرتمند
  • عدم امکان بازگشت دستگاه استاکر برقی بر روی سطوح شیبدار به سمت پایین
  • عدم نیاز به تعویض ذغال که در موتورهای DC استفده می شود و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری

باتری و شارژر:

در این سری از استاکر برقی امکان استفاده از  باطری آب و اسیدی و همچنین باطری لیتیومی را دارا می باشد که ویژگی های هر باطری به شرح ذیل می باشد:

1- باطری های آب و اسیدی

  • در این مدل از استاکر برقی دوبل برند یونگ هاینریش از باطری های با ظرفیت 200-465 آمپر ساعت می توان استفاده کرد که مدت زمان کارکردن با دستگاه را بسیار طولانی می کند.
  • امکان کار کردن با دستگاه استاکر برقی به مدت زمان 16 ساعت معادل دو شیفت کاری با توجه به طراحی منحصر به فرد این دستگاه استاکر برقی که با توجه به بازگشت و احیا مجدد انرژی تلف شده هنگام پایین آمدن دکل سبب شارژ مجدد باطری و استفاده طولانی مدت از استاکر برقی می گردد.
  • در این نوع از استاکر برقی از شارژر داخلی که به راحتی با برق 220 ولت قابل شارژ می باشد می توان استفاده کرد.
  • امکان تعویض باطری از پهلو در این سری از استاکر برقی با توجه به وجود رولر در زیر باطری جهت راحتی کار اپراتور و عدم نیاز به تجهیزات جانبی جهت جابجایی بسیار آسان باطری

2- باطری لیتیمی

استفاده از تکنولوژی لیتیوم باتری در این نوع از استاکرهای برقی امکان پذیر می باشد که در ذیل به چند نمونه از مزایای آن اشاره می گردد:

  • زمان شارژ بسیار کوتاه:

از این باتری ها در طول 3 شیفت کاری و 24 ساعت شبانه روز می توان استفاده کرد. در باتری های لیتیومی تنها پس از گذشت 30 دقیقه ، باتری 50 درصد شارژ و پس از گذشت 80 دقیقه ، باتری بصورت کاملا شارژ می شود.

  • بی نیاز ازتعمیرات و نگهداری (Maintenance free):

باطری های لیتیوم یونی بر خلاف باطری های آب اسیدی که نیازمند چک شدن آب باطری سل های باطری در طول زمان مصرف می باشند کاملا بی نیاز ازتعمیرات و نگهداری هستند و هیچ گونه گاز ناسالم از خود تولید نمی کنند و  هزینه های تعمیرات و  نگهداری و زیر ساخت های لازم به شدت کاهش می یابد.

-طول عمر بالای این باتری ها:

طول عمر باتری های لیتیوم یونی 3 برابر بیشتر از سایر باتری ها آب اسیدی می باشد.

-دارای 5 سال گارانتی:

این نوع از باتری ها دارای 5 سال گارانتی بدون محدودیت زمانی در عملکرد دستگاه می باشند که این اطمینان حاصل می شود که باتری ها در بلند مدت به بهترین شکل ممکن عمل می کنند.

capture.jpg
capture2.jpg

عملکرد صرفه جویی در انرژی

در این نوع از استاکر برقی برند یونگ هاینریش آلمان جهت صرفه جویی در انرژی از سیستم قطع کن از پیش تعیین شده 5 دقیقه ای می توان استفاده کرد به این صورت که زمانیکه اپراتور از دستگاه استاکر برقی استفاده نمی کند دستگاه بصورت اتوماتیک خاموش می شود و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. لازم به ذکر است این سیستم قابلیت تنظیم از 1 دقیقه تا 30 دقیقه را بر روی دستگاه استاکر برقی دارا می باشد.

44.png

انواع استاکرهای برقی دوبل یونگ هاینریش با قابلیت حمل همزمان دو پالت:

این مدل از استاکر های برقی در 3 مدل بصورت پیاده رو EJD  ، پلتفرم دار ERD و نشسته ESD قابلیت سفارش گزاری را دارا می باشند.

1- استاکر برقی مدل پیاده رو

در مدل پیاده رو امکان جابجایی همزمان دو پالت با حداکثر وزن 2200 کیلوگرم (هر پالت 1100 کیلوگرم) و با حداکثر ارتفاع بالابری 2905 میلیمتر فراهم می باشد. این نوع از استاکر برقی برای مسافت های کوتاه تا مسافت 30 متر و انبارهای با حجم کاری پایین با توجه به حرکت اپراتور همراه دستگاه استاکر بصورت پیاده بسیار مناسب می باشد که با توجه به طراحی بسیار ارگونومیک دسته حرکتی و به وجود آمدن فاصله مناسب بین اپراتور و دستگاه امکان آسیب به اپراتور وجود ندارد.

55.png

2- استاکر برقی مدل پلتفرمدار

در مدل پلتفرمدار این استاکر برقی جابجایی همزمان دو پالت با حداکثر وزن 2000 کیلوگرم و با حداکثر ارتفاع بالابری 2905 میلیمتر امکان پذیر می باشد. این مدل از استاکر برقی برای جابجایی های نیمه طولانی در سطح انبار تا مسافت 60 متر مناسب می باشند که اپراتور با توجه به پلتفرم تاشو  بر روی این استاکر برقی می تواند بایستد و یا با جمع کردن پلتفرم همراه دستگاه بصورت پیاده حرکت کند.

ضمنا قابل ذکر است که با توجه به وجود سنسور بر روی پلتفرم دستگاه استاکر برقی، زمانیکه که پلتفرم بسته است سرعت دستگاه استاکر برقی متناسب با سرعت اپراتور تغییر می کند.

66.png

3- استاکر برقی مدل نشسته

 در مدل نشسته امکان جابجایی همزمان دو پالت با حداکثر وزن 2000 کیلوگرم و با حداکثر ارتفاع بالابری 1960 میلیمتر می باشد. این مدل از استاکر برقی برای جابجایی های طولانی و انبارهای با حجم کاری بسیار بالا مناسب می باشند که اپراتور بر روی صندلی می تواند بنشیند.

77.png

صنایع مورد استفاده و پر مصرف:

از این نوع استاکر های برقی در صنایع داروسازی، مواد غذایی، شرکت های پخش دارویی و غذایی، سردخانه ها، صنایع پتروشیمی، صنعت خودرو و صنایع وابسته که پالت ها را بر روی یکدیگر قرار می دهند بیشتر استفاده می شود.