جوایز شرکت یونگ هاینریش آلمان

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

محتوای جوایز طراحی یونگ هاینریش آلمان 2019

هر ساله، در نمایشگاه Logimat آلمان مراسمی جهت تجلیل ازطراحان بین المللی در عرصه صنعت ماشین آلات پیشگام، برگزار میگردد. در سال 2019 هیات داوران با مجموع پنج جایزه از Jungheinrich  از جمله جایزه طلا برای طراحی خلاقانه ریچتراک مدل ETV 216i تجلیل کردند.

طبق اعلام هیات داوران، ریچتراک ETV 216i یونگ هاینریش آلمان توانسته است در رده صنعت به جهت وزن سبک، پویا بودن و ابعاد کوچکش ارزش های اصلی یک برند با طراحی فوق العاده در آن به کار گرفته شده است، حفظ و جایزه طلا را دریافت کند. همچنین دستگاه پالت تراک برقی مدل EJE 116 به دلیل طراحی جمع و جور و نوآورانه و قابلیت حمل پالت در مسیرهای کوتاه در رده صنعت موفق به کسب جایزه شد.

علاوه بر اینها ، برند یونگ هاینریش آلمان موفق به کسب جایزه در رده "هویت نام تجاری"، برای راه حل های intralogistics در رده نمایشگاه تخصصی و عمومی و در آخر اینترنت ویژه این شرکت به دلیل بهبود و سهولت ارتباط کارکنان شد.

این یک نتیجه عالی است که ما بدان افتخار می کنیم و باعث می شود مدیران این شرکت به ادامه تفکر چشم اندازشان ادامه دهند و به تکنولوژی های جدید در روند طراحی هر چه بهتر نائل شوند.

best-logistik-.jpg
جوایز شرکت یونگ هاینریش آلمان
هر ساله تجهیزات ما ، جوایز مختلفی کسب میکند . با وجود اینکه رضابت مشتریان برای ما بهترین پاداش است، از کسب تک تک جوایز بسیار خرسندیم. به دلیل بررسی های دقیق هیئت داوران در قسمتهای مختلف ( کارشناسان صنعت ، طراحان محصول و خوانندگان نشریات تجاری) تنها بهترین شرکت میتواند موفق به کسب جایزه شود.


دکتر لارز برزوسکا عضو هیئت مدیره : " رضایت شما مشتریان مهمترین پاداش برای ماست "

جایزه طراحی 2019 آلمان

هر سال در مراسمی تحت عنوان  " جایزه طراحی آلمان " با بالاترین سطح از هیئت داوران  از مهمترین نوآوری ها ، محصولات پیشگام و پیشرفتهای بین المللی در زمینه طراحی، تجلیل میشود. باعث افتخار ماست که طراحی منحصر به فرد یونگ هاینریش در مجموع  به پنج جایزه دست پیدا کرد. یکی از این جوایز ، جایزه طلا برای طراحی کاملا جدید دستگاه ریچتراک ETV 216i  می باشد.

content-if-design-award-2019.png
screenshot_2019-04-08-jungheinrich--leading-intralogistics-provider.jpg

پنج پیروزی یونگ هاینریش در جایزه طراحی 2019 آلمان


انجمن برگزار کننده  مراسم طراحی آلمان،  کارشناسان در زمینه برند و طراحی در آلمان هستند. این کارشناسان" جایزه طراحی آلمان " در سال 2019 را به محصولات عالی و پروژه های پیشگام اعطا کردند.
stage-etv-216i222.jpg
stage-etv-216i33.jpg

این یک نتیجه عالی است که ما به آن افتخار می کنیم و به ما این انگیزه را میدهد که بیشتر به  پیشرفت کردن فکر کنیم  و به مسیرمان در  کشف تکنولوژی های جدید و پیشرفت در طراحی ادامه دهیم.