باتری لیتیومی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

باتری لیتیومی

پس از سال ها تلاش و تحقیق دانشمندان بر روی کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری، اکنون بشر به جایی رسیده که با کمک مهندسی انرژی اقدام به طراحی باتری هایی لیتیومی با طول عمر بالا برای موبایل، لپ تاپ و حتی ماشین های برقی به جای بنزینی کند. باتری های لیتیومی(Li-ion)  یک خانواده از باتری‌های قابل شارژ است که در آن در زمان تخلیه، یون‌های لیتیم از الکترود منفی به سمت الکترود مثبت و در هنگام شارژ شدن وارونه حرکت می‌کنند.

باتری لیتیومی یونگ هاینریش:

شرکت یونگ هاینریش آلمان به عنوان شرکت پیشرو در تکنولوژی باتری های لیتیومی توانست در سال 2011، انقلابی عظیم در بازار تجهیزات برقی انبارداری به وجود آورده است و اولین سری باتری های لیتیومی اش را بر روی پالت تراک برقی مدل EJE 112i رونمایی کرد. این شرکت طی 10 سال گذشته بیشترین سهم را در پیشرفت این تکنولوژی داشته است و توانسته است اکثر تجهیزات خود را به این تکنولوژی تجهیز کند تا دستگاهها بالاترین عملکرد ممکن را در انبار داشته باشند.

 همچنین توانسته است با استفاده از امکانات تولیدی خود و تحقیقات کارشناسانش، قادر به تولید انواع باتری با شارژهای قدرتمند، تجهیزات مختلف انبارداری و نیز خدمات مشاوره در این زمینه به صورت هماهنگ به مشتریان خود، شده است.

content-li-ion-13-.jpg
content-li-ionen-infographic-argumenter1.jpg

مزایای استفاده از باتری های لیتیومی در یک نگاه

*عملکرد بالا
*سرعت شارژ سریع
*عمر طولانی
*بدون هزینه تعمیر و نگهداری

ما برای تصمیم گیری درست و منطقی شما در خرید تجهیزات انبارداری 
شرکت یونگ هاینریش آلمان شامل پالت تراک های برقی، استاکر های برقی، لیفتراک های برقی، ریچتراک، راهروباریک و یدک کش های برقی لازم دانستیم شما را با ویژگی های این تکنولوژی نوین در مقایسه با باتری های آب اسیدی بیشتر آشنا کنیم:    
2.jpg
4.jpg
6.jpg
1.jpg
5.jpg
3.jpg
li-ionen-content-.png
8.jpg
10.jpg
12.jpg



1- 20% ذخیره انرژی بیشتر نسبت به باتری های آب اسیدی :
این نوع باتری ها در هنگام گرفتن ترمز مجدداً شارژ می شوند.





2-زمان شارژ بسیار کوتاه:
این باتری ها در طول 7 روزه هفته و 24 ساعت شبانه روز  قابل استفاده هستند. در باتری های 24 ولت تنها پس از گذشت 30 دقیقه ، باتری 50 درصد شارژ و پس از اتمام 80 دقیقه ، باتری کاملا شارژ میشود. 




3-قدرت پایداری باتری در چند شیفت کاری



4-بی نیاز از هزینه نگهداری :
باطری های لیتیوم یونی کاملا بی نیاز از نگهداری هستند و هیچ گونه گاز ناسالم از خود تولید نمیکنند. در نتیجه هزینه های نگهداری و زیر ساخت های لازم به شدت کاهش میابد.

  • بی نیاز به آب باتری
  • بدون نگرانی بابت بخار گازها و یا خروج اسید زیرا با استفاده از ایمن ترین مواد شیمیایی فسفات آهن لیتیوم تولید می شوند.
  • بی نیاز به اتاقک شارژ مجهز به سیستم تهویه
  • بی نیاز از سیستمهای تعویض باتری ( بی نیاز از تجهیزات اضافه، نیروی انسانی و اتلاف زمان جهت تعویض)

 

5-طول عمر بالای این باتری ها:
باتری های لیتیوم یونی 3 برابر بیشتر از سایر باتری ها عمر میکنند.

6-دارای 5 سال گارانتی:
با گارانتی 5 ساله باتری های لیتیومی این اطمینان حاصل می شود که باتری ها در بلند مدت به بهترین شکل عمل میکنند، این گارانتی بدون محدودیت زمانی در عملکرد دستگاه است.
7-با ثبات در کارایی بالا:
باتری لیتیوم یون بهتر از باتری های سرب اسید عمل می کند، زیرا با طولانی شدن زمان تخلیه انرژی و ولتاژ پایدار باتری، امکان نگه داشتن شارژ بیشتری درزمان تمام شدن شارژ باتری نسبت به باتری های سرب اسید دارد.

8-بدون هیچ گونه زمان انتظار:
باتری های لیتیومی همیشه در حالت آماده باش هستند و نیاز به استراحت ندارند.در مقایسه با تکنولوژی های سنتی ، بهره وری را افزایش میدهد زیرا مصرف انرژی را کاهش می دهند و تولید CO2 نیز به صفر میرسد.

7-عملکرد پایدار باتری در طول چرخه عمر باتری


8-بالاترین کارایی با به حداکثر رساندن استفاده از دستگاه و نیز افزایش بهره وری در انبار