لیفتراک برقی سه چرخ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

لیفتراک برقی سه چرخ شرکت یونگ هاینریش آلمان

امروزه لیفتراک های برقی سهم بسزایی در جابه جایی پالت ها درانبار را دارند که از جمله میتوان به لیفتراک های برقی سه چرخ شرکت یونگ هاینریش المان اشاره کرد. این لیفتراک های برقی با توجه به طول وعرض کمترو سه چرخ بودن قدرت مانوربیشتری نسبت به لیفتراک های برقی چهار چرخ دارند.  لیفتراک های برقی سه چرخ میتوانند حول محورخود به صورت 360 درجه بچرخند و مناسب انواع شرکت های پخش، صنایع غذایی، دارو سازی، پتروشیمی ها،صنایع خودرو سازی و ... هستند.
لیفتراک های برقی سه چرخ شرکت یونگ هاینریش به دودسته تقسیم بندی میشوند:

1.jpg

لیفتراک های برقی سه چرخ رنج 1: (EFG110/113/115)

این سری ازلیفتراک های برقی مجهز به یک موتورحرکتی 4کیلو وات  میباشدکه در قسمت عقب این لیفتراک ها بر روی چرخ قرار دارد و مستقیما به ان نیرو وارد میکند. لیفتراک های برقی رنج یک شرکت یونگ هاینریش قادر به بلند کردن بارازوزن 1تا 1.5 تن هستند که میتوانند حداکثر با سرعت 12.5 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. رنج اول از لیفتراک های برقی مجهز به یک موتور بالابری 6کیلو وات هستند که قدرت بالابری خوبی دارند.
این لیفتراک های برقی کمترین مقدار عرض دستگاه (99سانتی متر) را دربین لیفتراکهای هم نوع خود دارند و به راحتی میتوانند درراهروهای تنگ و محدود حرکت کنند. فرمان و ترمزهیدرولیکی این لیفتراک های برقی باعث اسانی کاراپراتور ودرنتیجه بازدهی بیشتردستگاه  میشود.
باطری این لیفتراک های برقی 24 ولت میباشد که در زیر صندلی اپراتور قرار دارد که در صورت نیاز با بلند کردن قسمت صندلی اپراتور میتوان به باطری لیفتراک  دست پیدا کرد. جنس چرخ این لیفتراک های برقی ازسوپرالاستیک توپرمیباشند که طول عمروکیفیت بسیار بالایی دارند.
این لیفتراک های برقی به راحتی میتوانند با یک بارشارژ باطری به مدت دو شیفت کار کنند که این ویژگی باعث عدم نیاز به باطری یدکی و اضافه و صرفه جویی اقتصادی برای مشتری میگردد، همچنین در صورت ترمز کردن اپراتور با احیا مجدد انرژی باطری شروع به شارژ شدن میکند.
2.jpg
لیفتراک های برقی سه چرخ رنج 2: (EFG213/215/216K/216/218K/218/220)

رنج دوم از لیفتراک های برقی سه چرخ شرک یونگ هاینریش المان مجهز به 2 موتور حرکتی   4.5کیلو وات در قسمت جلوی دستگاه هستند که هر کدام از موتورها به یک چرخ متصل هستند و نیروی حرکتی دستگاه را فراهم میکنند. این لیفتراک های برقی قادر به بلند کردن پالت هااز1300 تا 2000 کیلوگرم هستند که میتوانند  حداکثر سرعت 16 کیلومتربر ساعت حرکت کنند.

این سری از لیفتراک های برقی مجهز به یک موتور بالابری 11.5 کیلو وات میباشند که در مقایسه با رنج یک  لیفتراک های برقی شرکت یونگ هاینریش المان قدرت بالابری بیشتری دراختیاراپراتور قرار میدهد که این موتور بالابری قوی تر باعث میشود که این لیفتراک برقی دارای سرعت بالابری بسیار مناسبی باشد.رنج دوم از لیفتراک های برقی دارای عرض (106Cm)هستند که در مقایسه با لیفتراک های برقی رنج اول کمی بیشتر میباشد.

این سری از لیفتراک های برقی دارای فرمان برقی و ترمز مکانیکی/الکتریکی میباشند . این لیفتراک های برقی چرخ عقب ان به صورت دوبل میباشد که این چرخ اضافی باعث پایداری بیشتر دستگاه در شرایط سخت میشود.

جنس چرخ این لیفتراک های برقی از سوپرالاستیک توپراست و دوام و مقاومت بیشتری درمقابل چرخ های دیگر دارد.

باطری های قدرتمند این لیفتراک های برقی  توانایی کار کردن به مدت زمان دو شیفت را تنها با یک بار شارژ باطری دارند. مزیتی که لیفتراک های رنج دوم نسبت به رنج اول دارند در نحوه ی جدا سازی و بیرون اوردن باطری های انهاست. تعویض باطری لیفتراکهای برقی رنج دوم از پهلو بوده که در زیر باطری رولر قرار دارد ، که باطری به راحتی قابلیت تعویض و جابه جایی را پیدا میکند.

efg-216_-1.jpg
capture1.jpg