لیفتراک برقی سری جدید یونگ هاینریش از 6 تن تا 9 تن

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

 kasra sanat

یونگ هاینریش آلمان با بیش از 60 سال سابقه تولید تجهیزات داخل و خارج انباری پیشرو در زمینه تکنولوژی دستگاه های برقی بوده و طی فعالیت خود در صنعت لجستیک نه تنها به دنبال ارائه راه کار مناسب برای مشتریان خود بلکه بهترین مشاور در زمینه انبار داری است.  به همین دلیل، هر ساله اهداف و نیازهای مشتریان اولویت اصلی ما بوده است و در راستای تحقق آنها فعالیت می کنیم.  

پیش از این لیفتراک های برقی ما با ظرفیت 1 الی 5 تن که به مدت زمان دو شیفت کاری (16 ساعت عملکرد مداوم ، تنها با یکبار شارژ باطری) قابلیت جابه جایی و حمل پالت را در انبار ها و مکان های سر بسته به علت عدم تولید آلودگی و همچنین صدای کم و قدرت مانور بالا در فضا های محدود داشته؛ در حال حاضر لیفتراک های برقی جدید سری شش با ظرفیت 6 الی 9 تن به همراه تکنولوژی باتری لیتیومی (8 ساعت عملکرد مداوم دستگاه، تنها با 80 دقیقه شارژ کامل باطری) به بازار رقابت جهانی عرضه شد .

این قابلیت علاوه بر امکانات قبلی باعث افزایش ایمنی، افزایش کارایی و بهبود قدرت عملکرد دستگاه میشود. همچنین این دستگاه امکان جابه جایی سریع پالت ها را فراهم میکند و در نتیجه نیاز مشتریانی که پیش از این امکان جابجایی پالت با ظرفیت 6 الی 9 تن را نداشتند،  مرتفع میکند.

                                                                                                                                                دانلود فیلم